27.12.14

Kehidupan peribadi

Saya mempunyai banyak dosa-dosa silam, antaranya saya terlalu lantang bersuara sehingga ludah kelangit dan terpalit ke wajah sendiri. Lalu saya menjadi berhati-hati bila bersuara. Pedih bila seseorang datang kepada kita dan berkata; eh, bukan dulu kau pernah cakap takkan buat benda macam tu? dan hakikatnya saya buat perkara yang pernah saya katakan tak akan buat.


Being cautions makes it difficult for me to write truly from heart. I dont want to spill too much on my personal life but this is my diary, it's my personal space which I let public to read. Yeah, that sounds confusing. So, as we're approaching towards the end of 2014, I feel like there's so much things that I havent achieved. Especially as I already passed living quarter of century.

Pembukaan tahun 2015 bakal menjadi menarik. Terlalu banyak perubahan bakal berlaku. Bermula dengan skop kerja di ofis sehinggalah kehidupan personal. Ia mengujakan dan juga menakutkan pada yang sama. Dalam ruang skop kerja, saya bakal beralih kepada skop kerja yang lebih mencabar setelah senior sepejabat memilih untuk berhenti kerja. Saya menjangkakan kerja yang lebih tekanan daripada sekarang (haha!). Sejak mula bekerja, ahli asal team saya sudah banyak bertukar ganti. Ramai yang sudah tiada dan berganti dengan orang baru. Semoga ahli baru ini mampu menjadikan suasana kerja yang harmoni dan menyenangkan seperti sedia kala. ameen.


Kehidupan personal saya juga bakal berubah dengan drastik. Saya bakal membuat keputusan terbesar di dalam hidup untuk sepanjang hayat. Saya bakal mempunyai rutin-rutin baru. Semua ini sangat menakutkan namun mengenangkan saya bakal melalui semua ini dengan lelaki (inshaAllah) yang terbaik untuk saya, yang saya sayangi dan hormati selama ini. Semoga segalanya berjalan dengan lancar. ameen.

So, that's probably a wrap for my whole 2014. My apology for lack of update this year, I'll try to improve it in years to come. :)

1 comment:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.