5.10.11

Pokok inai di belakang rumah



Sesiapa pun tidak lepas melakukan kesilapan. Besar atau kecil, itu bezanya. Saya pun melakukan banyak kesilapan dan banyak daripada-nya adalah kesilapan kesilapan yang besar, saya kira. Saya manusia biasa.


Daniel Radcliffe ketika ditemuramah oleh wartawan bertanyakan apa kesilapan yang mahu diubahnya 10 tahun yang lepas atau apa nasihat yang akan diberikan kepada dirinya 10 tahun yang lepas. Jawapan Daniel Radcliffe; Saya tak mahu mengubah apa-apa. Kesilapan-kesilapan itu yang membentuk diri saya pada hari ini.


There is always a reason, why we had to make all those mistakes. The important part is for us to learn our lesson. I hope you will find a good reason for everything that you just went through. May Allah grant you the strength to move forward.


Pokok inai di belakang rumah adalah peringatan terbaik untuk kisah kisah saya yang terdahulu.

1 comment:

Anonymous said...

betul2. saling mengingati juga penting kan...

btw, bley mintak daun inai sket... hihihi...